Helpdesk
W przypadku stałej administracji zapewniamy gwarantowany czas reakcji, całodobowy monitoring pracy urządzeń oraz natychmiastowe podejmowanie działań w przypadku awarii.
Najważniejsze cechy usługi:
- monitoring stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
- monitoring serwerów
- monitorowanie parametrów systemu IT, proponowanie zmian w systemie w miarę jego rozwoju oraz wdrażanie zmian
- zapobieganie awariom poprzez proponowanie rozwiązań techniczno – organizacyjnych
- usuwanie awarii z gwarantowanym czasem reakcji
- okresowe audyty sprzętu i oprogramowania używanego przez klienta
- kontrola funkcjonowania zainstalowanego oprogramowania antywirusowego
- wdrażanie procedur związanych z użytkowaniem sieci i systemów IT
- wdrażanie polityki bezpieczeństwa zasobów sieciowych
- dostarczanie informacji klientowi o nowych wersjach składników użytkowanego systemu IT (sprzęt, oprogramowanie)
- aktualizowanie zainstalowanych składników systemu IT zgodnie z zaleceniami producentów
- udzielanie konsultacji w siedzibie klienta lub telefonicznie w zakresie sprzętu i oprogramowania
- zapewnianie pomocy technicznej użytkownikom w siedzibie klienta lub telefonicznie
- przygotowanie i wdrożenia nowych serwerów i aplikacji